
Dokładamy wszelkich starań aby każdy zakupiony gadżet docierał do Ciebie szybko i w idealnym stanie. Niestety, chochliki zniszczenia grasują i czasem może wydarzyć się coś na co nie mamy wpływu.
W takich sytuacjach postępuj zgodnie z instrukcją poniżej aby zwrócić towar lub zgłosić reklamację.
W przypadku zgłoszenia reklamacji, będziesz musiał dać nam znać czy otrzymany towar chcesz naprawić, wymienić, zwrócić lub otrzymać zwrot cześć kosztów (więcej informacji znajdziesz w formularzu reklamacyjnym).
Odstąpienie od umowy

Przygotuj przesyłkę i wypełnij formularz
Pobierz FormularzPusty formularz znajdziesz również w paczce.

Odeślij przesyłkę
Masz na to 30 dni
Paczkę wyslij do:
Krakowska 19/12 41-503 Chorzów

My zajmiemy się resztą!
Do 14 dni roboczych zwrot będzie na wskazanym przez ciebie rachunku
Reklamacje

Przygotuj przesyłkę i wypełnij formularz
Pobierz FormularzPusty formularz znajdziesz również w paczce.

Odeślij przesyłkę
Pamiętaj dobrze zapakować
Paczkę wyslij do:
Krakowska 19/12 41-503 Chorzów

My zajmiemy się resztą!
Do 14 dni roboczych rozpatrzymy twoja reklamacje
Darmowe Zwroty Inpost

- Wypełnij formularz zwrotu, który został dołączony do paczki, lub pobierz go z tej strony.
- Wejdź na stronę Szybkie zwroty i podaj swoje dane.
- Dostaniesz kod nadania na e-mail i SMS.
- Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę -> mam specjalny kod.
- Po wprowadzeniu kodu otrzymanego SMS'em otworzy się skrytka, do której należy włożyć paczkę.
Informacje kontaktowe
Jeżeli masz pytania odnośnie procesu zwrotu lub reklamacji
Email: biuro@pixel-shop.pl
Tel: 533 629 343
